Aconyonn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yoruma gitEklentiyi reapiyle yazman daha sağlıklı olabilirdi,
Tanımladığın ses dosyalarının daha hızlı çalışması için "define" yerine "public const kullabilirsin".
67.satırda tanımladığın yazıma gerek yok.
cstrike ve amxmisc kütüphanesini tanımlamışsın fakat hiçbir işlevi yok.
Kod:
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
client_cmd komutunu her case'de kullanmana gerek yok, ve client_cmd fonksiyonuyla sesi oynatmak yerine emit_sound yada reapiyle rh_emit_sound2 kullanabilirsin.
Kod:
switch(key)
{
case 1:
{
console_cmd(id, "amx_banmenu")
renkli_yazi(id, "!t[%s] !gBan Menu Basariyla Girdiniz", KisaTag)
}
case 2:
{
console_cmd(id, "amx_kickmenu")
renkli_yazi(id, "!t[%s] !gKick Menu Basariyla Girdiniz", KisaTag)
}
case 3:
{
console_cmd(id, "amx_slapmenu")
renkli_yazi(id, "!t[%s] !gSlap Menu Basariyla Girdiniz", KisaTag)
}
case 4:
{
console_cmd(id, "amx_teammenu")
renkli_yazi(id, "!t[%s] !gTeam Menu Basariyla Girdiniz", KisaTag)
}
}
client_cmd(id, "spk %s", sMario);
Stock kullanımı tavsiye edilmiyor. Direkt böyle yapabilirsin,
Kod:
renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01")
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04")
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03")
if(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
for(new i = 0; i < count; i++)
{
if(is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
Bu eklentiyi yazalı cok oluyor yeni bi eklenti degil taa ozaman bu eklentiyi bi clan rica etti hemen yaptım attım ozamanda paylaşıyım dedim direk paylaştım reapi istesem yapardımda dedigim gibi ozaman empror mu neydi bi clan istemişti ama teşekkürler bilgi için